Bad Blogg

Och idag har bloggfunktionen på blogg.se kommit tillbaka,
medan allt som var tänkt att bloggskrivas igår när den inte var närvarande har försvunnit.
Men det handlade iofs mest om pepparkaksbak (som jag genomgick igår. åt deg tills jag sprack inifrån. Typ) och om En-hjort-kommer-upp-från-diket-känslan. Inget sådär överdrivet upphetsande direkt,
men rätt kul ändock :) Ett julkalenderkvälls-vecka blev inplanerad och vi ska se typ Jul i Kapernaum, Tomtemaskinen och Greveholm sista veckan innan jullovet. Det kommer bli trångt, tröttande och trevligt (TTT). Det är i alla fall vad jag tror :)
Fast just nu är det iofs en hel massa jag tror ena stunden, och andra stunden har jag ingen aning för att den tredje vara helt övertygad om vissa saker. Det är smått irriterande men jag hoppas att de berörda inte tar illa upp. Det känns som att det kommer bli bra det här..
Vad sämst den här texten blir. Bäst att jag slutar. Värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback