Gråthål

FyFan. Säger jag.. Och det är princip det bästa jag har att säga för tillfället.
Har mått så jävla.. konstigt dåligt sen igår kväll.. eller natt eller vad man ska kalla det? Är lite lagom jobbigt att gå omkring som ett gråt och bara.. vilja gråta.
Men samtidigt som jag tror att... saker som hände igår kväll/natt/whatever var nyttigt för mig,
och jag hoppas (och tror till och med lite) att det kommer leda till bra saker i fram tiden får jag inte - och då menar jag inte får jag inte som att man inte får äta godis på Lördagar, utan får inte som att man inte får stycka sina föräldrar i sjutusen bitar samtidigt som man knullar en apa i arslet - bli en sån som gråter igen.
För INGEN orkar med en som gråter, inte ens jag orkade med mig när jag var en gråtande,
eller ja.. orkade med mig ännu mindre än jag gör idag.
Och det får inte hända igen... Så jag får stålsätta mig och inte vara en sån jävla mes nästa gång.
Good luck, Have fun säger jag. Så kommer det aldrig bli.. Men jag har i alla fall lärt mig (?) hur man gör så att andra slipper lida av det. Ingen annan stackars sate ska behöva lida för att jag gör det. Nej, inte alls.
Sånt håller man för sig själv och tänker på i sin ensamhet..

Suck.. För stunden pallar jag nog inte skriva av mig mer,
jag tror inte mitt psyke skulle reagera åt det positiva hållet
om det var tvungen att hantera att bryta ihop i en datorsal i skolan,
med elever vid nästan varje dator.
Så - För nu får det här räcka.

Tack  till...
och värme till alla andra.


22:21
Just nu är jag kall och trött och less (men utan gråtkänsla).
Orkar nog inte ens försöka vara vacker och poetisk och komma med något underhållande/charmerande/tillfredsställande/tankeställande blogginlägg.
Men,
Jag lovar att hälsa filten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback