11 krokiga spikar och ett självmordsförsök

Ruggig rubrik - jag vet! Men det är faktiskt inte så ruggigt som det ser ut. Och ska jag vara riktigt riktigt ärlig är det inte det minsta ruggigt. Det är en ruggighet som är ungefär lika full av tomma ord som det här: "                                                                                  ". Extremt full med andra ord. Och ska ärligheten fram ännu mer och vara ännu lite sannare har det ingen som helst koppling till varken mig eller någon av mina dagar i mitt liv. Eller okej, den sanningen var kanske inte så jävla sann, mennifattarvadjagmenar. Saken är den att just de där tomma orden dök upp i min skalle efter att jag just böjt, just det, 11 spikar. Om jag en dag har tid och lust och inspiration och anledning ska jag en dag eller tre skriva en text med den rubriken. I och för sig är väl det vad jag just nu är i färd med att göra menliksom.. En annan text. En dikt eller en novell eller något annat som man kan njuta av att läsa. Eller ja.. man skulle kulla njuta iallafall.
Sen kan man ju fundera varför och hur just de här orden dök upp innanför mitt pannben just idag.. Men det är en annan historia..

Jag känner mig otroligt.. Bortskämd den här veckan. Jag har haft helg ända sen i Fredags skulle man rent praktiskt kunna säga. Jag orkade med en lektion i Måndags sen åkte jag hem och var förkyld. Igår var jag hemma och var lite mindre förkyld, men fortfarande förkyld och Idag var jag hemma och orkade inte gå på 90 minuters matte som var dagens enda lektion.. VILKEN JÄVLA LYX. Jag älskar verkligen långhelger, sådär en 3-4 dagars helg sitter nästan Aldrig fel. Och som ett extra plus blir det genast närmare till Nästa helg nu. Tyvärr råkar det vara så att ett prov infaller på en av mina två arbetsdagar den här veckan, men vafan - jag är förberedd och har sovit massa timmar hela veckan. Sluta klaga nu! Ett till tyvärr är att jag kommer vara helt skakis och stamma och helst vilja åka hem och vara förkyld igen när jag måste se Phillipe i ögonen i morgon och säga -Je n'ai pas faire mes devoirs parce que j'ai été malade. Det kommer kissa ner mitt betyg som fan, och jag kommer gråta inombords hela dagen.. Men äh, det gör som sagt inget :) Dessutom får vi ju reda på våra engelskagrupper i morgon, det blir nog bra.. hoppashoppashoppas att jag får vara med i lågtempo-gruppen. Jag vill bli bra  på engelska.!
Nu är det medeltidpluggningsdax.

Värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback