Hjärtkrossande tågresa

Det är ju helt jävla fuckin' unbelievible (ursäkta svordomarna, men jag är arg) att man ska behöva bli en sån argbigga av att montera upp en hylla. Det borde verkligen inte vara så men.. well. Så är det.. Jag var alldeles ursinnig för alldeles en liten stund sen. Och minförsvarsmekanism var en salig blandning av självbestraffning och förskjutning. Var extremt påfrestande. Och har jag otur har jag gjort Hobbe rädd för mig igen. Stackars lilla älsklipälsk Hobbe gull. Jag tänkte mig inte för, man kan ju inte ägna hela dagarna att tänka på att Hundar inte ska förstå sig på känsloutbrott. Förlåt för att jag morrade så gräsligt mot dig, var inte rädd. I'm not gonna hurt you. Får hoppas att det inte är så allvarligt... Jag var inga sekunder ifrån att.. göra något dumt mot honom iallafall. Som jag varit förrut. Fy vad jag skämdes.. Nu har jag bara ont i halsen på grund ut av mitt morr eller vad man ska kalla det..
Nåja.. Får väl be om Far mins jävla hjälp då. Jag som ville att vi Kvinns skulle klara det på egen hand. Men tyvärr gjorde vi det inte.. Eller vi skulle antagligen det om vi gav oss fan. Men vill jag utsätta mina never för det? ICKE!

Har inte hunnit med så överdrivet mycket idag.. plugga plugg och stressa tåg. Sen fick jag hoppa över min prommis hem eftersom jag mådda så fruktansvärt illa. Var en nanosekund från att kasta upp på tåget.. kallsvettades och grejer också. Var inte ett dugg behagligt. En annan sak som inte heller var särkilgt behagligt var de där tonårsföräldrarna (?) som satt någon bit ifrån mig på tåget. Dom är nog en av de topp tio kassaste föräldrarna jag sett. Och jag hatar dom för att de ger mig fördomar om att ungdomar är dåliga föräldrar :( Men jag riktigt led där jag stod, hade lust att säga till modern "men FRAM MED TUTTEN DÅ, MÄRKER DU INTE ATT HAN ÄR HUNGRIG!?!?!?!". Liksom.. Ens lilla bebbes nöd ska inte ha någon lag, och skäms man för att visa brösten på allmän plats ska man låta bli att skaffa bebbe. Eller stanna hemma med den tills man kan ha barnmat med sig. Usch. Det var seriöst helt hjärkrossande att se hur de försökte ge ungen Vatten som substitut till härlig mammamjölk.. Liksom, det vet man ju själv hur kul det känns att dricka vatten när man är hungrig.. Nej Fyfan. Nu tänker jag vara emot tonårsföräldrar ett tag.
nog om det.
efter hemkomst har det mest bara varit that 70's och plugg. Är nådigt stolt över mig själv so lyckades bemästra läxan som först kändes helt omöjlig, men nu har jag gjort allt utom ett ;D Får göra det... efter det här :D

Sådär... Vad jag vet var det ingenting mer jag hade att ta upp nu. Tjipp och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback