Städardag (bland annat..)

Idag är det Söndag på riktigt. Och jag vaknade med en brinnande energi (om man kan säga att en energi brinner?) klockan nio när min kusin VRÅLADE: "Vakna nu Sara, annars kommer jag och kittlar dig!!!!!" genom min mobils väckarklocksfunktion.. Eller okej, ska jag vara ärlig kom jag inte upp förrän tjugo över, men Hur många kommer upp Direkt när väckarklockan ringer? Och under helgen dessutom? Inte jag i alla fall! Och skulle det nu finnas någon som gör det skulle det väl vara ännu en av alla människor jag inte förstår mig på :)
Nåja.. Åt frukost och annat sådan morgon-göra och sen gjorde jag något jag inte gjort ordentligt på kanske ett halvår. Jag städade!! Det kändes nästan som ett under hade skett när jag kom ner på mitt rum och började plocka och dona, utan att ge upp/göra annat inom en halvtimme. I och för sig ska man inte ropa Hej innan man kommit över ån, jag är låååångt ifrån färdig med städandet. Men det känns ändå riktigt bra och riktigt riktigt duktigt. Ett litet hopp om en Sara (Dorotea) som inte stökar ner till tusen så fort jag kommer någonstans tändes också :)
Men tjaa.. Vi får väl se vart dagen leder :)

                               Städardag (bland annat..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback