Dagens citat

"Att det lilla aset fortfarande lever,
det fattar jag inte alltså"
om Ebba von Sydow



"Om tjejer lärde sig onanera som killar
skulle Ikea gå i konkurs på tre dar"




"Ska man behöva göra en väska av en barnarbetare
innan folk reagerar, är det så?"




"Jag fattar inte att det är så,
man ska vara vit rik och känd.
Vit rik och känd, det är det enda som gäller"




"Varenda gång det är någon som kommer in i tunnelbanan drar allting igår
"aah, jag fattar inte att dom får komma in här o luktar illa. Här betalar man skatt
och ändå kommer dom in hit och tigger. Man vet hur det blir, pengarna går ju bara till knark"
Sådär säger dem, och sen går de och köper Whitney Hustons nya skiva, då är det helt plötsligt lugnt liksom"





"Den senaste trenden är att du ska åka ner till den mest malariasmittade djungelhåla du kan hitta,
och sno en unge mitt framför ögona på deras föräldrar"



"Och snälla snälla ni, sluta skicka julkort med era snorungar i tomteluva"

Magnus Betnér



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback