Så vad är det här nu då?

I natt saknar jag tiden när jag använde "what ever" som ett stående inslag i mina förslags-slashar. Till exempel damen/kvinnan/kärringen/what ever. Det var ungefär ett år sedan, och för lite mindre än ett ord sen betedde jag mig som ett svin. Eller en galt, en bock. Ja, vad man nu vill kalla det. Hemskt var det i alla fall, hemsk var jag. Är jag.

I natt tänker jag också självdestruktiva tankar. Det är något jag aldrig fått nöjet att sakna. Aldrig har, och antagligen aldrig kommer sakna. Som vore jag självdestruktiviteten personifierad. Vackert, inte sant?

Nej. Rycka upp sig nu! Fram med leendet och den uppstoppade charmen.
Allt kommer att ordna sig,
allt kommer bli bra.

KYSS MIG I ARSLET IDIOTAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback