Ebba och Didrik

Dags för lite smygreklam igen. För er som har missat det går den helt underbara serien Ebba & Didrik på TV-igen. Som jag har längtat! Jag blev helt överlycklig när jag zappade förbi SVT1 i Lördags klockan 19:00 och upptäckte att de faktiskt hade reprisvisning på serien. Sååååå glad jag var.  Sen att mitt TV-sällskap mest bara gnällde och tvingade mig att se på Rally (eller annat övertråkigt) efteråt gjorde inte så mycket. Var som sagt glad ändå.

Här är lite info om vad skådespelarna gör idag, för er som likt mig är skvallerintresserade:
http://www.city.se/Nyheter/1.722844

För övrigt har jag precis smetat ihop en omgång Bondkakor som ska gräddas i morgon bitti och jag känner mig verkligen som värsta bondmoran som ställer sig och bakar kakor klockan 22 en Söndagkväll. Men det är det väl värt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback