Tack

"Du skriver så himla bra, vet du det? Och ja, det var ju precis som du anade när du satt där i kyrkbänken. Fast en sak håller jag inte med dig om.. jag tror/vet att åtminstone vissa "ocoola" inte alls har ett helvete. Visst finns hierarki och allt, men jag tror faktiskt att ju längre tiden går i högstadiet, desto mer reser sig "töntarna" och börjar betrakta "fjortisarna" med mer och mer förakt istället för avund. Så var det åtminstone för oss. Men hela rangordnings-grejen är bara pinsam.. spec eftersom det alltid är de STÖRSTA killarna som är "coolast".. Det är som att vi är kvar på stenåldern när styrka fortfarande mäts i muskler och inte i hjärnkapacitet. Patetiskt."

Tack du Anonyma (varför..?) kommenterare.
Nu har jag fått massor att tänka på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback