Gammalt blogg.

Hahahahahahahaha, håller på och läsa igenom lite nätdagboksinlägg. Så jävla sjukt fult det är. Här har ni några smakprov:

iiiiiiiiiisss kaaaaaaaaallt!!!!!
Mån 10 jun 2002 22:56
Övrigt, 5 läsare totalt
hejj allihopa!!

ÄNTLIGEN SOMMAR LOV!!!!!!!!
och i höst börjar mna på högstadiet *jippi*


nu har jag varit och badat det var iiiis kallt iaf på slutet.....
händerna blev alldeles stela!!!!!

men i morrn ska jag nog oxå bada ( hoppas det är varmare då) men det tror jag.....


hoppas ni får ett lika bra sommar lov som jag kommer att få (tror jag)!!!!!!!!!

Tis 18 mar 2003 21:36
Övrigt, 4 läsare totalt
avslutning..innebandy..idag..hmm...mitt liv...ett piss hål..så ni...vet


 
 

bla bla bla
Sön 28 sep 2003 21:17
Övrigt, 0 läsare totalt
mina fötter fryser
isarna blåa kommer som en storm
ondskan hägrar i mina trosor
hej svej

 
 

 

hej
Fre 28 nov 2003 23:33
Övrigt, 0 läsare totalt
skala banan.
att gå i en tunnel.
magen ska jämt onta sig
23.23
nån tänke rpå mig?
haaaaaaah!
att ja ska vara så svår.
julen klppar på vår dörr
håll mig hårt.
vi får vingar när vi älskar
vi får vingar när vi älskar med varran
fadder galan
gessle är ett rumphål.
helt borta?
jag måste fan våga,
lilla klenis jag.
han är söt söt..
ett leende värmer alltid upp en
alltid upp en
det är det som är det finurliga.
en japp flera japps
humorn ligger på botten av bruken.
ja får int eupp locket.
nötter smakar salt.
nån som bryr sig iaf
svårstavade ord
är svårt att stava
va dog ddu för..
gamla löv hög..
texten borde vara på mitten istället
mkt stil rent mkt stilrent.
fötterna blinkar.
kock poet.?
ja jag vet..
visst låter det underbart
<vara underbar ett tag>
nåt som passar mig utmärkt.
vart ska julgranen stå..?
när kommer påskharen till er, egentligen?
jag vill vara vacker.
ruter, hjärter, köver, spader.
en spade att gräva ner saker me
det är rätt finurligt.
fan man blir beroende av sånt här.
vem skulle vinna kampen, spöket eller ängeln..?
det är smart sagt..
jag vill inte okej
han kommer ihåg mej.
hoppa studsa dansa runt i ring.
att ha en sjukdom.
sätet håller inte för sånt, lille vän.
guuuuuuuuuuuuuuuud vilken snygg jacka.
grönt o vitt.
nej nej nej nej.,
jag har råd jue.
hipp hipp hora.
se med mig.
världens alla blommor slår ut på en gång..

gott nytt år?
Ons 31 dec 2003 22:36
Övrigt, 5 läsare totalt
haha.
ja..man kan ju alltid hoppas att nästa år blir bättre än det här..lr ja...som jag känner mig nu kan det bara bli bättre....
jag vill inte vill inte vill inte alls känna så här..o ändå gör man det..helvetes pingvin stjärtar oxå.... men ge upp..det tänker jag aldrig aldrig göra..jag har mina livs mål..o dom tänker jag uppleva till..annars är ju allt bara onödigt..men målen..dom håller jag nog för mig själv..då är det ju bara jag somm vet om jag misslyckas..

dator jäveln har fått nåt virus oxå...jag tror jag dör...nej..fel, fel, fel(Brasse Brännström)
..jag dör inte...jag bara MÅSTE ju leva...o känna hur bara kärleken flödar omkring mig..
BLÄÄÄÄÄÄ
.... en negativ period nu bara..inget att oroa sig...lr..skit i det..som om nån skulle bry sig om mig,,
...JA SJÄLVKLART!!!!!!!!!!!!...

nu ska jag kasta lite skit..
...på snowboard killen..AAAAH vlken tönt...o stava kan han inte..trotts att han är 16 år..16 år...o tror att tillbaka stavas till backa...o han får väl för fan skylla sig själv..lr..nej..det ska inte specla nån roll hur brädan ser ut..huvud saken om den är skön lr inte...
patetiska männsika...jag har god lust att ta hans mobils nr.o messa lite vet tia han..
IDIOOOOOOOOOOOOOOT

jag är rätt smart..jag vet precis vad jag ska göra...vissa andra kankse oxå vet...men ...jag måste bara hitta rätt tillfället för det..o då jävlar

okej..det här börjar kännas lite förvirrat nu..man kankse ska ta o se lejonkungen lr nåt..mm..får bege mig ner i marres rum i starta lilla xboxen..sitte i mn ensamhet o gråta till när pappan dör..nej..jag vet inte vad han heter..
jag är en idiot...

Lr..så skulle jag kunna ta min NYA FINA(fula) tfn o ringa nån trevlig..men....känner mig inte så social nu...o dessutom kan jag inte komma på nån som skulle tycka d va trevligt att JAG ringde den..så..det skiter vi i

you+me

det blir nog lejonkungen...

fjäril utan vingar är företsen en bra bok..
så ni vet

så här sa katten som talade till mig:
? bbbbbbbbbbMN *MN



aja..puss på er alla mina getar (speciellt den älskade)

prov skola
Tis 16 mar 2004 22:20
Övrigt, 2 läsare totalt
matte prov imrogn...
hoppas verkligen min mage finar sig.
jag orkar inte skjuta upp mer prov..o dessutom har mauri problem hemma(tror jag)
för han har blitt så sur på senaste tiden..nästan läskigt..
men skti samma
TJOHO
Sön 2 maj 2004 22:31
Övrigt, 2 läsare totalt
hmm..önskar jag hade orken att skriva något met innehållsrikt i detta inlägget..en va mina tidigare varit men...nu börjar tröttheten komma emot mig..o det i HÖG fart..men men...hmm..idag har väl egentligen varit första dagen man kunde lådsas d va mitten av sommarn istället för maj...fan va härligt d va o släppa ut benen i en kjol:) har fått första myggbettet oxå...ännu ett täcken på att snart är det här... fan va najs....
katten blev gammal idag..hela 15 vårar...oojojoj gumman... o har vägrat ta p-piller me...undrar om hon planerar not iom att hon, i människo år räknat, blir byxmyndig idag...GUÄÄ vill inte tänka på det.........

Fyrisfestivalen igår då ;)
Sön 22 aug 2004 16:43
Övrigt, 5 läsare totalt
Yes, skit trevligt va det..!
Förfestá först bakom nåt jävla plank där borta me bea, skit skoj :D
Undras om våran samling ligger kvar där ?
jag har då ingen aning.. Vi missade iofs moneybrother, men jag har ju redan sett honom en gång i sommar så, mig kvittar det... vi hade det ju kul där bort vi :)
Sen kom madde, å jag hittade min spade ( som nån jävla idiot killar tog o slängde bort sen på Melody Club.. Killar varöfr gör ni sånt.? skaffa ett liv lr sluta drick alkohol iaf!! )
Um.. ja sen rann kvällen på.. ( orkar inte dra fler detaljer..) men slutsatsen är iaf att Melody Club var bäst denna Lördags kväll och att Petter är bättre på skiva än live..

Å idag har jag ont i halsen, efter allt skrikande antagligen. å ingen baksmälla alls. måste vara nåt fel på mig..

Lalala
Tis 23 nov 2004 22:14
Övrigt, 6 läsare totalt
kom en nerighet just nyss.. vet inte varifrån..
fast kanse ändå att jag gjorde det..
orkar inte fundera på det..
fast egentligen borde jag det, så jag kan prata..
vill ju vara en ärlighet..
fast, fin sak kom jag på.
Inte alls på lika sätt nerighet nu, som det varit förr.
DU är så fin älskling!!
snälla, säg att detta är en engångsföreteelse..
jag vill inte att mitt liv ska förstöra för mig själv,
FAN isåfall, och inte bara fan, utan mer därtill
men sådana ord tål jag inte att andra använder.
så ska inte använda dem själv..
men allvarligt ( åh, du är så fin )
jag orkar verkligen inte om saker ska bli som det blivit förut..
och du, det Ska det inte heller..
jag lovar mig själv, och dig.. jag lovar OSS att det inte tänker bli så..
det Går ju bara inte..
för var är då mitt liv nånstans?
Ingenstans, och allra minst under täcket..
NEJ, nu ska jag ta mig i kragen.. bege mig nånstans..
(kuratorn? snälla jag vågar inte)
Nej, det kommer inte behövas. vi går igenom det här..
eller Jag gör det.. men jag vill
( jag tror tillochmed att jag behöver det lite ganska mkt)
att du ska gå med mig..
och jag tror att du vill.?
om inte, säg till.. men inte nu va.?
för jag tror att du vill :)
ååååh, smultron (det är ett så fint ord, så jag använder det på dig ibland.. men bara i min egenhet) jag är så glad att få ta del av dig.
SHIT, du värmer verkligen upp allt. Hjärtat..
blev alldeles glad i tårna (fast kall, åh så kallt det är här)
av att tänka fina tankar..
Jag gillar verkligen Oss.
verkligen, mer än jag gillat någonting annat..
jag kommer verkligen att lyckas med allt.
Gud (förlåt) vad det känns så.
AJ vad underbart (du, jag Älskar Älskar Älskar dig)
nu måste jag nästan sluta lite,
så inte mitt ett glada förstörs.

massa gull


Lör 5 feb 2005 23:17
Övrigt, 15 läsare totalt
MMMMMH,
jag har lyckats..
nu har jag verkligen fått till pricken över i:t i mitt liv..
TJOHO
gud jag ska bara hålla käften och vara tyst (same shit men d skite rjag i)
men jag kan säga att det smakar spya i min näsa.










älskar dig.

_________________________
tihi,
man kan inte vara sur på mig
puss

_______________________________________________ ________________________

jaja, fått reda på en del nu iallafall,
om vad jag gjorde igår..
hehe, sorry alla jag skällde ut (alunda-pojkarna, tjejerna på toaletten, var det fler?)
och ni som var tvugna å ta hand om mig.
Fy, jag kommer vara död röd på Måndag.
speciellt Kerstin som tydligen var där med mig hela kvällen
(fast jag inte har något som helst minne av det :$)
och så undrar jag var mina sjuttion kronor är?)

_______________________________________________ _________________________

en till fråga:
hur blev jag av med mina glasögon igår.?



L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Sön 13 mar 2005 20:41
Övrigt, 10 läsare totalt
idag är jag glad som en bigbrotherklasdans :D
samtidigt som jag skulle kunna tränka mig såhär *knäppa med fingrarna*
livet är Alldeles för svårt för mig, för hårt, för långt och för idiotiskt,.
jag passar inte i livet. skulle se mycket vackrare på begravning.
kan jag inte bara få byta mig.?
puss



J?ai été à stockholm et mangé dans un crêpperi.
Tors 2 jun 2005 22:33
Övrigt, 16 läsare totalt
aa..stockholmstockholmstochplm.
älskar det livet.!!
tre jättesöta tejjer som satt å sjöngin pengar till sweden roch ockås.hihi
en skylt som det stod ....... orena på (punkterna för jag komer inte ihåg va de va. va på typ gamelsvenska) och jag tyckte det stod .........onananer.... hahiho.
et puis, ramlade jag med mopeden. men pappa sa tt det var huvusaken att jag var oskadd (om det heter så?). och det var jag ju.
och i måndags såg jag en ko bajsa
klart slut


 
 


t

 



hyponervokustiskadiafragmakontravibrationer
Ons 9 nov 2005 22:07
Övrigt, 6 läsare totalt
Asså shit, jag måste sluta säga Asså shit hela tiden.
jag säger det liksom ALLTID. eller ja, alltid när det som "passar in"
"asså shit vilken äcklig mat" eller om nån berättar nåt "asså shit".. om vi har en tung uppgift i skolan "asså shit". Så ini helvete förbannat fult så jag blir arg på mig själv..
tänk på hur mycket irritation det växt i mig p.g.a andra som håller på med såna sjukt fula uttryck utan mening.. så börjar grodorna själv hoppa ut ur Min mun.
Men.. det försvinner nog snart. jag är nog bara inne i en fas...

haha. rätt kul, jag raggar på samma årskul som min tre år yngre syster gör... OCH min fyra år äldre brorsa... haha, man kanske skulle hålla sig till sin egna årskuller nån gång..

Idag började jag nästan gråta.. var en kvinna på radio som äntligen fått asyl efter att ha varit gömd i två år, eller vad det var.. och hon lät så sjukt äkta lycklig så jag får tårar i ögona av att tänka på det..
så lycklig vill jag också bli!!!!
gör mig så lycklig. Nån

å imorrn ska jag gjuta ilägg till fossingarna.. ska bli jätte skötn. hoppas jag.
ryktet går.......



Glad.
Tors 12 jan 2006 21:59
Övrigt, 9 läsare totalt
inatt låg jag och tänkt på vilket fint ord "glad" är,
och då menade jag att det lät fint, och inte själva betydelsen.
Kom på någonting om att G:et och L:et passade så bra ihop..
När jag vaknade var det inte alls den sån lika bra idé.
-Men jag är glad ändå..
<3


Värsta chocken att vakna i morse..
Jag var utvilad!!
Nu när jag tänker efter, (alltså nu när jag känner mig utvilad På Riktigt), har jag kommit på att jag nog inte varit utvilad på väääääääääääääääääääääääldigt länge.
Det kändes konstigt, men bra.
<32



Tyvärr vet jag inte om jag orkar med dig och med längre,
pallar inte bära hela lasset. Sörrö. Men jag vet ju hur det är, så jag antar att chansen får existera ett tag till...
sorgligt, men ja sant..

Vet inte vad det är med mig?
Det här lovet är fan det bästa jag varit med om (som händelse då)
Mår bra och är glad..
Undrar varför ^^ Jag vet.......... men gör Du det?
<33


Ebba: Vill du byta min skorpa mot den där mackan..?
Sara: Hmm.... jaha, är det där min macka?
Ebba: Hahah, jaa?
Sara: Okej.. jag som trodde att jag ätit upp den...

haha. sudokun äter upp minnet, I think.
Iofs sa Sofia idag att jag kommer ihåg allting.. menmen :P
<34


Imorrn ska jag gymma också. Ett första steg till att få muskler.
hoppas det inte är någon där.. Vill inte träffa Österbybor, speciellt Inte på knutmassodagen "Men blir det folka ikväll då? ;D;D;D Jag: "njaaaa, jag vet inte... har inte bestämt än." Mellan raderna: Njaaa, har ju inga vänner så jag sitter nog hemma med mamma o pappa istället...
På tal om att gymma, lär man bli ganska slutkörd nästa vecka.. Alla aktiviteter + gymet är gratis för oss på skolan nästa vecka... försöka få in så mkt som möjligt på schemat :D
<35


Ett års dagen
Ons 22 feb 2006 18:40
Övrigt, 7 läsare totalt
Idag har jag varit singel i ett år..
eller ja, officielt inte förrän på Lördag
men han hade redan skaffat sig en ny
idag för ett år sen..så beror på hur man
räknar bara...
Men det gör ingenting, inte ett
dugg faktiskt.. Det här har
varit ett väldigt nyttigt år för
mig och min syn på kärlek..
om du frågar mig iallafall
och det är ju mig det handlar om så,
det borde du :)
Nu vet jag iallafall var jag står
(och nej det handlar inte om att jag
tvekat på min sexualitet.. jag är straight
men jag vet vad kärlek är nu)
Och det gör så förbannat ont i mig
att se er alla som missbrukar och
beter er..
Varför? :(


 

 



Absototalutely
Tis 9 maj 2006 18:57 (Uppdaterad Tis 9 maj 2006 22:41)
Övrigt, 5 läsare totalt
Jag kan iallafall gå ur det hela med äran i behåll,
för jag är inte den av oss som ljugit så.
Eller vadå gå ur? Som om jag kommer kunna "Gå ur" någonting,
Neej, jag kommer sitta här som en pinne i en skit och...
vara en skit.

But I suppose that's what life is.



om det var den fullkomliga lyckan jag kände förrut,
vad är då det här?
och varihelvete kommer alla nattfjärilar ifrån?!?!
det är sjukt så äckligt med alla de här ljusgröna krypen runt datorn,
i lampan,
på skärmen.
Det påminner mig lite om när jag berättade för Nån att jag hade flugbajs på skärmen...

när kommer någon och tar mig här ifrån?
när är det tänkt att mina rop ska höras?
närfan tänker du öppna ögonen?


SVIIIIIIIIIIIIIIIN



Yeah, that's it..
Intressant utveckling om man säger så :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback