Ny vecko afton.

Eeh, okej. Min beslutsångest har verkligen blivit extrem nu. Jag satt på bussen och fick nästan, med betoning på nästan, andningssvårigheter för att jag inte kunde bestämma mig för om jag skulle sitta kvar på bussen, eller byta till tåg. Visst är det patetiskt? :]
Jag kom till skolan i alla fall, och jag har nog aldrig längtat så mycket till, eller njutit så mycket av, att snyta mig som jag gjorde idag. Som det klantarsel jag är glömde jag givetvis att packa ner någon slags näsduk i väskan i morse, och jag blev snytsugen redan i bilen till bussen. En timme senare kom jag med panikartade steg in på toaletten i skolan. Det var ganska nice.
Får väl se hur dagen går.. Den börjar ju med att jag sitter och skriver det här istället för all massa pluggande jag hade planerat + att jag fick lite dåligt samvete när min lärare frågade om jag varit sjuk i Fredags och jag nickade.. Hade varit betydligt mer sanningsenligt om jag sagt typ "Ja, i huvudet" alternativt "Nej, jag ville bara dö".
Men ja. Får väl rapportera ikväll..

Och förresten.. vem är du Andreas som börjat kommentera min blogg så fint?


Kommentarer
Postat av: andreas

Har inte varit förkyld på flera månader.. när jag tänker efter, kanske var det förra hösten. knackknack ta i trä..

En ny vän kanske? :)

Du pratar precis med mig på lunar.
Är ny där, ingen jag känner vet att jag är där och så ska det förbli.. är bara ute efter nya vänner :)

Ha en bra eftermiddag!
Nu ska jag bege mig hem och njuta av pannkisar!

2007-03-05 @ 13:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback