Vilket känslomonster!

Omg, vad upprörd jag kan bli :O Jag som trodde att mina starkare känslor var halvt avdankade,
i och med att jag knappt kännt några starka känslor alls på.. deprimerande länge.
Men jag hade uppenbarligen fel med tanke på att jag sitter här som värsta känslomonstret.
I och för sig kanske inte upprörd är rätt ord, upprörd handlar väl mer om att vara väldigt arg?
Man blir till exempel upprörd om man hör om orättvisorna i världen, men jag är inte arg
jag mest bara känner en massa.
Dessutom är jag jävligt förvirrad och vet inte vad jag ska ta mig till,
ska nog sluta blanda in människor i mitt liv.
Nu ska jag gå och vara aktiv på den Internationella kvinnodagen,
med massor med ångest i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback