fllleblogg

jag fylelbloggar mest för att det är rioligt att läsa i morgon vad jag egentligen skrev. sitter i Kerstinsförrädlrar sodsvmrum,. eftersom det är där som har som dator. Kan knappty stava till de jag skrivert på dfator. och de spelar für elise på pianot därute. turatt mina känsalor är avtyruybbade så jag slkipper kännaa något. Det känns litr som om jag ät förlamadr fakyis. Skulle inte känna något om jag så slog mig i ansitket.. ghekt avtrybbad. de där utev verkar dessutom inte skana mig ett dugg. de bara pslear och spelar och ska GÖRA NÅN EYE OF THE TIGER. TROR DET ÄR EN METALLICA LÅT. pj. nu hjade jag tryck på caps loc. drygt med atora bokstäver men drygt att suddda ickså så jag låter bli. Smileyes är också rätt drygt så jag föreöker låta bli mdem. men ibland är det såvrt att l¨ta bli närt man ill uttrycka typ:
Jag är full nu ;)
hade intesett lika vbra ut utan msielr5yt. det hoppad jag nig håller med omh.
Nu påminns jag om nåärjag hörde "Oh lord, won't you buy me a mercedes benz" första gången. när jag yrtodeee att mamma hadr den där skovliga rösten-. GAHAHAHAHAHA.pc s¨sömnadr Rasmus här bredvid mig.
aksnnr somna och lkrama hnon.
hjråf
VÄRME

Kommentarer
Postat av: Sara

Juste, och Nothing Else Matters är den där låten från Rocky


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback