Katastrof!!

KATASTROF!!!!!!
Nu har reklam om ett visst nazistforum kommit till min lilla håla,
vilket måste betyda att det finns folk med de passande åsikterna, i min lilla håla.
Jag blir allvarligt rädd.
Speciellt med tanke på att det samtidigt har kommit folk som kan anses "inte höra hit", till min lilla håla.
Reklamen satt som tur är inte kvar så länge,
men ändå.

Jag ryser.

Jag drömde till och med om problemet i natt.
Jag drömde att jag gav mig ut för att motarbeta dom,
främst med att sprida flygblad till alla ovetandes (och vetandes) hålebor.
Men folk var väldigt förjäntliga och filmade mig osv,
så jag var tvungen att försöka gömmma mig samtidigt.
Sen jagade några småtjejer mig i bil, eftersom jag
förstökte tvinga på dem flygblad...
...undrar var det säger om mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback