Post fylleblogg

Jag antar att vi alla kan vara beredda på att erkänna att om jag skulle, med betoning på om, planera en framtid som alkholiserad författare kan jag ge upp redan nu. Mina författartalanger är uppenbarligen som bortblåsta så fort giftet har fått mig i sina klor (läs:  jag har druckit alkohol).  Det var ju skönt att veta det, då behöver jag liksom inte ens testa den karriären utan får satsa på något annat. Typ nykter matematiklärare. Okej, det känns inte så överdrivet troligt att jag kommer bli det, men det var ngefär så långt ifrån alkoholiserad författare jag kunde komma.

Nåja, min framtid är för tillfället ungefär lika ljus som den svenska vintereftermiddagen (inte alls alltså) så det får väl visa sig vad som händer. Må jag hålla mig från skrivandet i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback