Vettikett

Jag är en dålig bloggare, kanske till och med en Riktigt dåligt bloggare. Jag uppdaterar ungefär aldrig (om man jämför med de som gör det 3 ggr/dag till exepel) och när jag väl gör det är det antingen med en text jag själv inte skrivit, eller en text jag skrivit som handlar om ingenting. Det blir mest bara bladder om att jag vill fortsätta vara feminist och hur arg jag blir på de som inte är det. Hahaha.. Det är verkligen Inte bra. Speciellt som jag själv har bloggar jag följer och blir i det närmaste besviken om jag besöker dem och de inte uppdaterat på en dag eller två. Jag själv gör det liksom varannan vecka, så vad har jag att säga till om? Det känns lite som om jag har förutsättningarna emot mig, jagmenar jag har till exempel inte alls något intresse av att ta en massa bilder på mig själv och lägga upp "dagens outfit", även fast det skulle leda till fler blogginlägg. Jag är inte heller en bloggare som kommit på värsta idén (typ idolbloggen.blogsot.com)och..  Nej. Det här blir inte bra. När ska jag rycka upp mig? Jag saknar nästan de där kvällarna när ångesten låg i magen och jag skrev en massa bladder om blod som rann och själar som brann upp (typ). Då skrev jag i alla fall, visade att jag levde. För det är ju bara om man finns på internet som man verkligen är vid liv.. hahaha.. ne, Godnatt. Det verkar inte komma något vettigt idag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback