Ett naturens under?

Döm om min förvåning när jag tidigare idag märkte att det visst var en visdomstand på väg på ena sidan av underkäken. En visdomstand i sig är väl inget märkvärdigt - det brukar ju dyka upp i den här åldern, om det inte hade varit så att jag opererat bort visdomstanden Just Där för snart två år sedan. Det var nog ingen i min omgivning som missade det då jag svällde upp till en kind i storleksordningen tennisboll, i alla fall om man överdriver lite. Lägligt nog ska jag till tandläkaren nästa vecka och får väl fråga huruvida det verkligen är möjligt, eller om jag är något naturens under. Och är jag nu det här naturens under får jag väl också fråga om det går att operera den en andra gång. Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback