Ängsliga timman

Jag firar ängsliga timmen at the moment. Den är ungefär lika kul att fira som det låter, men den verkar svår att hindra. Jag trodde att jag skulle få slippa den idag, eftersom den vanligitvis brukar komma vid 22-tiden. Men tydligen inte. Den var väl bara lite försenad som det verkar. Drygt, men det går över. Och oavsett så har jag mått betydligt sämre i mina dar, och det finns ungdomar i huset som mår betydligt sämre än mig. Så jag borde egentligen bara skratta och vara glad. Menmen.

Har i dagarna skickat ett brev till en gammal lärare. Eller ja, gammal och gammal, men två-månader-ago lärare i alla fall. Undrar om hon blir rädd, jag blev nämligen aningens aningens blödig och romantiserande och jag vet inte om jag lyckades balanserade det så det blev acceptabelt. Men jag hoppas det frambringar något bra med. Om inte annat får hon tillbaka något jag lånat och glömt bort. Det borde anlända hos denne lärare i morgon ungefär. Undrar om jag kommer vara nervös. Skulle vara typiskt mig :)

För att ta upp ännu ett ämne i mitt 2495893e multi subject-inlägg ska jag ut på lite äventyr i Gävle på Onsdag. Då hoppas jag att jag kommer vara lite nervös, annars blir jag orolig att hela grejen failar. Och det får det inte! Det är liksom ett lite viktigt äventyr jag ska på, och jag pallar inte att inte fixa det på första försöket. Spännande hur jag ska fördriva 2 timmar innan själva äventyret i en stad jag inte känner också. Ser fram emot det!

Så. Nu har jag skrivit bort lite ängslig timme, så den nog bara blev en kvart ungefär. Perfekt! Nu tar jag nog natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback