Mina vänner!

Tack jävla Hanna Fridén för att jag gjorde det här Höstdepressions-testet som gav ett ohyggligt resultat. Gör det du också, och se om också du är drabbad - redan i augusti.

[] Du har hela högar med saker du måste göra, men av någon konstig anledning så stirrar du bara in i en vägg, fastnar i en gammal Kalle Anka eller ser på TV. Om du får något gjort så är det för att det måste göras och det är sista minuten. I övrigt är du rutinlös.

[] Du gråter framför Bollibompa och orden "varför, varför, varför?" singlar i ditt huvud. Bollibompa kan även bytas ut mot OS eller typ, ja, en dålig amerikansk komedi.

[] Din mage svullnar upp regelbundet och byts möjligtvis ut mot rapar eller sura uppstötningar.

[] Du anser inte att du räcker till. Vaddu än gör så blir du inte lycklig. Du känner att du presterar, ger och ger men ändå är du bara inte tillräklig.

[] Du känner dig ful och oattraktiv.

[] Du är i ett förhållande, bra eller dåligt, men någonstans så känner du att du måste ut. Något du inte kan sätta fingret på känns knas eller omöjligt. Eller så är du singel, men du jagar febrilt efter kärleken och undrar "När hittar jag? När duger jag till? När blir JAG kär?"

Kryssar man i fyra eller fler är man höstdeprimerad. Grattis mina vänner!


ps. Har blivit laktosintollerant på äldre dar och tanken har slagit mig - vadfan kan man äta om man är laktosintollerant (+vegetarian?). Det lär blir ganska torrt på smörgåsen i framtiden :/

Värme

Kommentarer
Postat av: Anonym

avocado, hummus, stekt aubergine,linsröror. POTATIS MED TOMAT O ÖRTSALT!! saftigare

2008-08-24 @ 11:00:32
Postat av: Isabell

och det finns mjölkfritt margarin och sojaost och sånnt! förutom det som någon skrev här över så, tahini, jordnötssmör, tofulines mjukost..



//från en vegan

2008-08-31 @ 14:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback