2009 is The Year.

Fyfan vilket bra år 2009 kommer bli.
Jag börjar hela kalaset med nya glajjor (de jag har nu ser jag 60% med :P) och lite ny frisyr. Fräsch början om du frågar mig. En bit in på året har jag även tid hos en dietist så jag kan bli av med mina förbannade kärlekskilon. Det vore ju kul om man fick leva lite längre än till 30 liksom. Därefter ska jag nog höra av mig till Spången igen, för att reda ut min själ lite. Mina kinder behöver inte mer salt-tillförsel i form av Familjen Tras-relaterade tårar. Sen ska jag vara ett föredömme för andra kvinnor och boka tid på ungdomsmottagningen, för att se att allt är okej med skatten där nere. Efter sin sexuella debut bör man gå på rutinkontroll en gång om året. Egentligen. Hehe, låt oss säga att jag tänjt lite på årets längd. Om det inte kommit upp nåt nytt räknesystem där åren är 1825 dygn långa istället för 365. Nåja. Bättre sent än aldrig heter det ju.

Sen, sist men inte minst, blir jag laglig kund hos Systembolaget och kan äntligen börja jobba på min karriär som alkoholist. Spannend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback