Om hur allt handlar om hjärtan

image49


Allt handlar om hjärtan nu för tiden, jag ser bara hjärtan överallt. Det är hjärt-och lungfonden som gör reklam på TV, expressen skriver artiklar om folk som transplaterat hjärtan från grisar. Och i morgon är det alla hjärtans dag. Haha. Mtt i all tragik kan jag nästan se det komiska i det. Idag var det jobbigt, från 16 tiden och ett par timmar framåt var det inte mycket till övers hos mig. Det var mest tårar som brände och tankar som bara kunde fokusera på en sak. Jag har hittat min stöttepelare i mjukisgrodan i anhörigrummet på CIVA, men den hjälper inte alltid. Kvällen avslutades i alla fall i hoppets tecken, och har jag tur kan jag orka mig till skolan och koncentrera mig på derivering i morgon. Men man får väl se hur det är i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

håll oss gärna uppdaterade!

2008-02-16 @ 00:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback