En årskrönika eller inte, det är frågan.

Man kanske skulle göra som alla andra och, istället för att låta åren falla i glömska och bli till en diffus blandning kallad livet, skriva någon slags årskrönika? Jag vet inte riktigt, vill man verkligen minnas allt? Är det verkligen meningen? I så fall borde det ju vara dagbok man skrev, och inte årskrönika. Tyvärr är jag född med ungefär noll självdisciplin så någon dagbok kommer det aldrig vara tal om igen, med undantag för resor. Jag hoppas jag har lika mycket nöje av allt jag får uppleva ändå, men någon slags översikt skulle kanske vara kul att ha över året som gått. Fast det känns i och för sig sådär tråkigt och vuxet och inte alls jag. Men vilka människor har jag mött/lärt känna och vilka resor har jag gjort? Det kan ju vara kul att komma ihåg. Hmm.. Blir det en sömnlös natt till blir det nog en årskrönika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback