Jag vill inte bli blind!

Jag kan inte se! Helt plötsligt kom det ett moln och satte sig i mina ögon och jag kan inte se ordentligt. Den här texten är svår att tyda och blir det stavfel är det alltså inte mitt fel, utan molnen i mina ögon. Det är lite obehagligt fatksit. Visst har jag fått såhär tillfälligt tidigare, men nu har det varat i flera minuter och det går inte att blinka bort. Dock är det mest tydligt när jag ser på datorskärmen, så det kanske har något med den att göra? Har jag ugglat för många timmar framför skärmen, och därför får jag mitt straff nu? Kanske är det de mytomspunna "fyrkantiga ögonen" som är på antågande. Nästa gånge jag ser mig i spegeln sitter det kanske två kvadrater där mina sen tidigare runda ögonhålor suttit. Inte kan jag skylla på skärmen heller, eftersom jag har suttit vid den här förrut utan att få några problem. Jag ber till ögongudarna att det går över.. Jag vill inte bli blind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback