Storstadsbo nästa!!!

Sådär ja, nu ska det bli lite ordning på taget. Det är dags att göra mig till storsdadsbo, enligt Svenska mått mätt i alla fall. Enligt de nationella måtten har jag väl i princip bott i ingenting i mitt liv, och ska nu flytta in till byn. Men det ska bli skönt! Få sova lite längre, vara närmare de flesta vännerna och framför alla slippa min pappa. Av olika anledningar har jag nämligen tröttnat totalt på honom den senaste tiden. På jullovet gick det så långt att jag var rädd för honom, och sen dess har det inte blivit bättre. Det är inte direkt lätt att behöva handskas med, så det ska bli skönt att få andas ut lite. Ett problem som följer är att mitt projektarbete försvåras lite. Men jag ska höra lite i skolan och önskar verkligen att mina önskningar går att ordna, så ska det nog bli så bra så. Jag är så glad! Det kommer bli asbra månader, men mycket chill, många skratt och förhoppningsvis X anta galna fester. WOHO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback