Björnen vi alla talar om...

Jag är ju inte ensam om att ha upptäckt vilken stjärna den där unge herr Gustavsson är. Tvärtom verkar det enligt proffsen (de komiker som själva gått igenom att skaffa sig ett komikernamn) ha gått lite För bra, eller lite För fort i alla fall. Larm har redan börjar gå om utbrändheter och en sönderstressad stjärna. Det får vi hoppas att vi får slippa se.
Men i alla fall, det är något med honom. Varje gång jag ser på klippet där han sjunger sin låt till Carina Berg börjar jag gråta, på precis samma ställe, precis varje gång. Jag vet inte vad, men något i mig berörs något extremt av den unge blondinden. Jag hoppas att få se mer av honom i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du, jag och två miljoner tjejer till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback