det är över nu

Jag var hos skrynklarn idag. Och det kändes så bra.
Jag är liksom på väg där ifrån,
efter år med massa samtal hit och dit,
en kamp för att över huvud taget Få samtal
med någon som inte diskuterade mitt sexliv.
Skönt som sagt.
Har ett samtal om en månad, ganska exakt
och sen några i Maj,
och sen är det slut på allt.
När jag går ut i friheten från skolan,
gör jag det också från mina psykiska åkommor.
woho!
let's get drunk and celibrate!

Nu pluggar jag, och skriver jobbansökningsbrev.
och känner mig tom.


Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej, nej det har varit en jobbig dag, fysiskt iallafall. Konstigt nog är jag på väldigt bra humör, tacka gudarna för det. Annars har jag ingen aning om hur jag skulle orkat :P Jag borde också söka jobb, bra att någon av oss tar tag i sig själv! Många kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback