Jävla skitdag.

Jag hatar verkligen den här dagen. Jag önskar att jag hade kunnat ligga kvar i sängen, ihopkurad under täcket, för att få slippa den. Inget speciellt har väl hänt, mer än att det var helt omöjligt att sova i natt, men jag hatar ändå den här dagen. Jag är sur, grinig och allt känns bara jobbigt. På väg till skolan tänkte jag övertyga mig om att det här inte alls är en dåligt dag, den är ju asbra. Skitsamma att vädret är kasst - solen skiner ju där bakom molnen någonstans. Det funkade inte alls. Jag blev om möjligt ännu surare, och de jag mötte blev bemötta med de hemskaste tankar man kan tänka sig. Då hatade jag mig själv också. Usch. Låt den här dagen gå fort bara, så jag får chans att uppleva en fin dag i morgon istället.

Tack för mig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback