Nu är det dags att bita ihop och rycka upp sig.

Jag hatar Historia B-kursen. Den gör riktigt ont i mig nu. Jag är så trött så trött Så trött på den här uppgiften. "Synen på det främmande" kan väl vara intressant. Hur har man sett på sådant man inte vetat så mycket om genom historien? Och hur ser man på det nu? Är det kanske dags för oss att anpassa oss till att vi faktiskt vet nu? Många frågor finns det, och man kan bli både glatt och ledset förvånad. Men jag är så jävla trött på det, så jag orkar inte. Jag har skrivit 5 jävla sidor, och än är det inte slut. Det känns som om jag har tjatat sönder det, som om det verkligen är askasst. Känns ju jättekul att kämpa så mycket för en uppgift, så blir det kanske bara ett ynka G? Samtidigt Vill jag ju jobba med den. Med kraven uppe vid skyarna räcker det inte att lämna in något halvslafsigt. Nejdå, det ska helst vara så genomarbetat så man vill kräkas på det. Usch. Samtidigt vill jag bara slippa den här kursen. Få den avklarad. Så jag kan koncentrera mig på andra, roligare kurser. Jag måste verkligen bita ihop.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du och Moa borde bilda klubb

Postat av: Moa

Fem sidor! Herre Gud! Jag värkte slutligen ihop tre och en halv tror jag. Bildar gärna klubb med dig. I och för sig duger vad jag har till minst ett G men jag ska inte få nåt betyg förrän 5e maj ändå. Det kan ju hända att alla mina andra rester gör sig själva och jag helt plötsligt har all skrivlust i världen till att skriva de där andra två. Uppgift tre och Blicka framåt eller vad det nu var. Friskt mod! Du ska se att det ger sig.

2008-03-13 @ 22:15:18
URL: http://bananpannkaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback