Och det här blev ju bara blaj

Jaja. Livet är så svårt och blablabla. Ni vet det där, allt det hade jag tänkt skriva om. Men jag vet inte om jag orkar. Jag trivs liksom inte som gnällspik längre, jag vet inte vad det är. Ibland tar jag till och med avstånd från mina starkaste åsikter (gissa vilka det är! klassens Gudrun Schyman My Ass! Är jag inget annat än en feministfitta?!?) för jag blir så trött på det. Men i alla fall. Det är så jävla jobbigt att prata om gamla tider, om tider när man mådde så kasst så man nog inte tror på det idag, och tider när man ständigt blev påmind om hur ful man var. Speciellt med familjen, för de vet/visste ju verkligen intenting. Så är det som om man öppnar en liten gnutta och det gör så ont så ont.

Och det här blev ju bara blaj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback