Var har grynet tagit vägen?

Jag undrar lite var Grynet tagit vägen. Var har Sveriges Television gömt undan henne någonstans? Oavsett var tycker jag att det minst sagt är hög tid att damma av henne och ta fram henne igen. Hon är ju genialisk! Så himla fint med ett barnprogram (?) som talar om att göra flätor av benhåret, och där programledaren går med i PRIDE-paraden. OCH en massa annat vettigt som barn borde bli bombade med, istället för krig och utseendejox, som dom blir bombade med över allt annars. Jag förstår verkligen inte att man tagit bort henne. Okej att skådespelerskan kanske blivit till en ålder där det inte längre blir bra TV om hon skulle spela en tuff och UNG tjej, men liksom - dom lär ju inte ha kastat banden? Sätt henne på repris för fan! Det är inte som att man riskerar att de som är målgrupp idag, var målgrupp förr när det visades sist. Och det skulle väl inte göra något heller. Man kan liksom inte få för mycket grynet. Jag har hennes bok, hennes DVD och hennes singel. OCH en tröja med henne + hennes huvudbudskap på. Och jag mår inte direkt dåligt av det. Jag snarare älskar att jag var en sån vis ung dam i min ungdom att jag fattade att uppskatta henne, att jag fattade att hon var massor att ha. Nu är det bara upp till SVT att fatta det också. Att Grynet behövs!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mer Grynet åt folket!

Postat av: elisabeth

håller med! mer grynet

2008-03-28 @ 10:24:17
URL: http://palaceandmain.wordpress.com
Postat av: E

Grynet är ju med på reklamen nu, för någon tv-serie på svt. Fast då är hon ju "bara" Elin Ek :)

2008-04-02 @ 11:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback