Jag drömmer ...

Ända sedan den här konstiga ångest-/känslosvajperioden började har jag, i princip  varje morgon, drömt "kärleksdrömmar" om Stockholmaren. Det är jävligt... irriterande och känns bara konstigt. Det är ju inget sånt aktuellt över huvud taget IRL, så jag förstår inte att jag måste drömma om det. I morse drömde jag att han hade konsert, och innan den var vi hemma hos honom. Dit kom även en tjej, iklädd endast stringtrosor, med internetnicket Fridah (att jag drömmer om folk med enbart internetnick är väl kanske också lite oroande ;P ) som jag blev hutlöst svartsjuk på. Det kanske inte låter så väldigt kärleksdröms-aktigt, men det var det. Mer själva känslan än handligen i drömmen i och för sig. Märkligt som sagt, eftersom jag antagligen inte skulle bli svartsjuk på riktigt.. Nåja. Drömmarnas värld är ju som tur är inte den riktiga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback