Snällotean.

Fyfan vilken hemsk artikel! Jag vet inte riktigt varför, men jag blev väldigt illa till mods av den. Meningarna "Däremot har hon ett följe som mer än gärna skulle ta på henne, och kanske framför allt hennes vältränade armar. Nämligen europeiska lesbiska kvinnor" får det att rysa i kroppen på mig av ovälbehag (jag vet, det är inget ord. men skitsamma). Tyvärr är jag inte tillräckligt bra på att uttrycka mina bitterfittqueerfeministheteronormhatar-åsikter för att fortsätta det här blogginlägget. Men ni kanske kan fantisera er fram till en briljant och övertygande fortsättning här? Bra det! Sen kan ni läsa boken Könskrig (som är helt sjukt bra!) och njuta av den. Eller så kan ni ta en runk och njuta av den. Det bestämmer ni själva. Så snäll är jag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback