Blaha

Jaha, kronprinsessan ska gifta sig. Hur många blogginlägg tror ni det kommer skrivas om det idag? Eller under hela året? Jag skulle tippa på att det kommer vara ganska jämt ställt mellan inläggen om kronprinsparet och inläggen om semlor, i alla fall idag. Resten av året kommer nog kärleksparet dominera.

Jag har i alla fall redan börjat ladda för semlan jag, förhoppningsvis, får hugga in på ikäll. Jag har varit sugen på den där jävla vetebullen i veckor nu. Sen ska jag ägna resten av veckan åt att vara sportlovssällskap. Satsar nog på att sporta bort semlan då :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow! Det hade ja ginte den blekaste om. Det blir Daniel? Förstår att du ät uppdaterad- med tanke på jobbet:P

2009-02-24 @ 18:52:36
Postat av: Milla

Lördaglördaglördaglördag



får se om jag har råd med lunch



:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback