Bladder

Snart är det dags för sista avsnittet av De halft dolda, enligt Gardell själv det bästa avsnittet. Eller ja, snart och snart - på torsdags sänds det. Men det är betydligt mer snart än det var precis efter förra avsnittet - när jag redan längtade efter nästa. Jag skulle nog föredragit att avsnitten gick fyra dagar efter varandra, så mitt hjärta slapp belastas så. Jag vill bara veta hur det går! Hoppas verkligen att SVT är smarta nog och ger ut serien på DVD. Den vill jag verkligen ha i min samling! Jag kör ju på "Bara filmer jag tycker är riktigt, riktigt bra köper jag". Ett rätt smart motto, om jag får säga det själv. Borde föresten kolla om Gynekologen i Askim finns i SVT's butik. Den var också sådär svenskbra. Mm. Så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback