Måndag morgon

Här sitter jag med helt igensnorade bihålor (ger det blixtrar i synfältet??) och feberrosiga kinder. Halsen svider som efter en utekväll och näsan måste jag ständigt torka med papper. Jag är förkyld, med andra ord  och den inplanerade blodgivningen blir det nog ingenting av idag - man måste tydligen vara frisk för det. Flyttstädandet och flytt blir det däremot. Hejdå Hallstensgatan, jag kommer inte sakna dig! Hoppas på mindre drama med nästa hyresvärd. Lär ju inte vara svårt iofs.

Senare i veckan (eller redan ikväll?) blir det antagligen skärgården för mig. Det beror lite på om jag fått semester eller ej mina sista tre arbetspass på äldreboendet. Men å andra sidan, får jag inte semester måste jag typ sjukanmäla mig (hur misstänksamt blir inte det? :P). Tur att man aldrig är för sjuk för Stockholms skärgård :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback