sommar, sommar, sommar (eller: den mest orginella blogg-rubriken någonsin)

Det är varmt och så, men det är inte som att alla inte redan vet det. Så känns ovärt att skriva om. Har haft en sjukt stressig jobbhelg. I lördags var jag så slut så jag grät när jag kom hem, och igår slocknade jag klockan 18. Fast jag drömde att jag inte fick sova eftersom det var så mycket kvar att göra på jobbet. Det var allt annat än trevligt. Skönt då att ha en liten ledig dag såhär efter en sån helg. Inte för att man orkar vara speciellt aktivt med några trevligheter, men man slipper torka skit och försöka tvinga i ovilliga tanter lite mer att dricka så de inte torkar ur. Alltid något. Har iofs haft för mig trevligheter idag, i form av filtliggande i stadsparken. I sällskap av jordgubbar och syrran kunde det knappast varit bättre.

Äsch. nu tog skrivorken slut. Ni får njuta av en strip älsklings-Zelda istället. Helt sjukt bra. Längtar tills albumet kommer ut! Ska försöka ta mig till ica nu. Får se om det blir något mer än "kräm å mjölk" på menyn i veckan....


Bilden är tagen
härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback