Mitt bloggläsande.

Om mitt bloggläsande även i fortsättningen kommer följa det mönster det hittills gjort kommer nästa blogg jag lägger till på Blogglovin' (fast där har jag redan så sjukt många. så sjukt många så jag lovat mig att inte lägga till fler eftersom jag efter ett dygns frånvaro har 100+ blogginlägg att läsa.  det är många blogginlägg. fast jag är rätt dålig på att hålla det löftet..) vara den här.

Och ja. Jag är lika förvånad som er! Äntligen lite oförutsägbarhet hos fröken Dorotean... eller? Kanske är det bara jag som är född bakom flötet som tror att jag utstrålar något annat än sånt som skulle få folk att tro att jag läser såna bloggar...

Nåja. Jag lovar att uppdatera er nästa gång något spännande händer i denna historia. Eeh.. eller så låter jag bli.

Nu: God natt!

Ps. Idag blev jag anställd till 73,99% i april och maj. Tjoho! Iofs på stället jag är vilse som en pannkaka på.. menmen, det kanske ger sig. Och det är ju förhoppningsvis inte så många månader kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback