Jäää.

Alltså.. vad har det varit för väder idag egentligen? (ja. jag vet. sjukt trist ämne, men sån är jag. aptråkig) Det har ju varit helt sjukt. Min kombo kallade det "ett riktigt aprilväder", men eftersom jag inte har en aning om vad det innebär kallar jag det helt sjukt istället. Det har gått upp och ner, precis hela dagen. Ena gången jag tittade ut genom fönstret (nej, jag har inte varit ute speciellt mycket idag. har varit ledig och lökat på rummet) var det solsken och jag blev nästan sugen på att halka mig runt gamlis igen. Nästa gång var det dock värsta snöstormen och jag var väldigt glad över mina fyra väggar. Och så fortsatte det omgång efter omgång. Det har varit som den här vintern fast i snabbrepris typ. Helt stört som sagt. Och mest stört var det nog när jag skulle till träningen. Vilka snövindar. Rätt i ansiktet. Jag kunde inte andas för att det stormade så. Och jag var osäker på om jag skulle få behålla ansiktet. Helt sjukt.

och ja. nu har jag skrivit sjukt alldeles för många gånger för att det ska vara lagligt. min författarförmåga är död idag verkar det som. tar mig an en "liten" lista istället. En sån där man delar med sig av överintressant information om sig själv ni vet.

Lovar du att vara ärlig? När jag svarar i listan? Haha.  Självklart!

Du heter: Sara

Smeknamn: Sara - Kärt barn behöver inte alltid ha många namn. Och ja. det stal jag även från den jag stal listan ifrån :P

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Hmm.. Har nog ingen sån låt. Enda ledsen-låten jag haft var Anders Johansson If it's all ever do som jag hade som gråtlåt när jag åt p-piller.

Beroende av: Kan inte leva utan mitt syre!

Vad tror folk om dig?: Att jag är ett freak som man borde skratta åt. Tror jag.  Men jag har ju ingen aning eftersom det folk tror är sånt man inte brukar få reda på. Att jag är ett överdrivet pretto är annat "folk" kan tro om mig.

Stämmer det?: Pretto? Jag skulle väl aldrig...??? Eller okej, kanske rå. Iaf om det är som mamma säger, att det bara är pretton själva som kallar andra för pretton. Och just den titeln är jag rätt bra på att sätta på folk.

Vad får du oftast komplimanger för?: Jag vet inte. Komplimanger rinner av mig som vattnet man duschar med. Men hårfärgen blir väl kommenterad lite då och då. Och så tycker en av uteliggarna i Uppsala att jag är söt för att jag visar tandköttet när jag ler.. Det kanske var en förolämpning iofs..

Vad säger du för att imponera på någon?: Att jag har varit på Kebnekaise! Folk tror nog inte att tjock-klumpar som jag klarar nåt sånt. Men det gjorde jag! Eller jaha.. var det fler än jag som skulle bli imponerade? Nä.. då vet jag inte.


Hur imponerar man på dig?: Man visar skägget eller dreadsen. Heheh, näärå men ja... man är en medlem i Bounce till exempel. Eller är jättevig eller kanske lagar jättegod mat. Jag är rätt lättimponerad.

Brukar du skratta för dig själv?: Ja. speciellt på gympa-passen.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Att syrran längtar till bion som vi ska se på Fredag. Och det gör jag med. Joel Kinnaman i våra hjärtan!

Var bor du?: Svartbäcken.

Trivs du där?: Jaarå. Lite kyligt till och från, och jag vill gärna iväg till hösten. No more pungtorkande tack (mer än för att dryga ut CSN-pengarna lite).

Äger du några converse: Nej, inte längre. Mina fötter blir helt skadade av att gå i dem så. När det lanseras Converse med vettig sula är jag först i kön!

Sprit, cider, vin eller öl: Spela roll så länge man blir full! Närå. Helst vin tror jag, men allt går ner.

Brukar du bli för full: Inte nu längre, eftersom jag typ aldrig dricker. Men med ett alkoholsinne på noll har det blivit lite för många "för full"-kvällar för att det ska kännas charmigt..

Är du allergisk mot något: Christer Sjögren. Och så blir jag gasig i magen av för mycket laktos  :P

Hur svarar du i mobilen: "Ah hallå?" eller "A d e Sara". Idag svarade jag inte alls, eftersom jag visste att det var från jobbet...

Antal timmar sömn inatt: Cirka 9.

Brukar du komma i tid: Oftast.  Men ibland  är jag lite för tidsoptimistisk.


När mår du bra: När jag är mätt och mensen är på lagom avstånd.

När blev du fotad senast: Inte den blekaste. Hoppas det var längesen.

Hur känner du dig nu: Kall om fingrarna och sugen på choklad. Peppad inför att få se Tillsammans igen!

Vanligaste färg på dina kläder: Grön och svart tror jag nog...

Vad tycker du om fötter: Världens mest bortglömda erogena zon. Den borde också få ett stycke i sexkapitlet i Naturkunnskapsboken. Kan iofs lukta jävligt illa så ja.. man får tvätta dem innan man ska "utnyttja" den.

Vad saknar du: En egen lägenhet att inreda, och drömmar om framtiden.

Hade du en bra kväll igår: Helt okej!

Favorit dryck på morgonen: Juice. Har hittat en ny favorit. Kiviks Tropiska Juice, med undertoner av banan. så jäkla smarrig!

Rakar du benen: Inte speciellt ofta nej.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 23. eller 22 och så läser jag en timme.

Är du blyg?: Njaa.. men osäker och tystlåten i nya bekantskaper. Försynt var mitt hatord när jag var mindre, eftersom jag alltid fick höra att jag var det på utvecklingssamtalen.  Var väl i förnekelse-stadiet då :P

Sysslar du med någon idrott: Nä, jag vara friskas och svettas!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nix.

Har du spytt offentligt: Ja usch.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Sexa!

Är du nöjd med ditt liv: Det är fortfarande under uppbyggnad. Om jag säger så..

Är du bortskämd: Inte speciellt.

Vad gör du i morgon: Gratulerar syrran. Jobbar på förmiddagen, Sen hem till mormor och morfar. Kanske tuggar i mig en eller annan våffla med.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Stellan Skarsgård verkar rätt vettig åsiktsmässigt. Där kan gärna alla vilsna pubbeungar hitta inspiration för min del. Annars är ju Ernst K en mysig prick :D

Vad längtar du till?: Sommaren.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja

Vad använder du för shampoo?: Ingen aning. Något som får håret rent...

Hur gammal är du: Ynka 19 jordsnurr.

Tycker du om någon just nu: Nej, jag hatar alla :D

Gröna eller röda äppeln: Gröngula!

Gillar du golf: Näpp.

Vilken tid gick du upp idag: 9-snåret nånting.

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.. eller.. den som hör till rummet som jag hyr.

Har du strumpor på dig nu: Ja, svarta.

Är det okej att gråta: Ja. Och läser man syrrans blogg kan man knappast låta bli.

När grät du senast: För ett dygn sen typ.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skänka och spara.

Bär du glasögon eller linser: Ja. annars blire suddigt!

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej!

Har du piercing: Nej.

Vill du gifta dig: Nej.

Vill du ha barn: Dunno. 

Solar du ofta: Nej.

Är du bra på att laga mat: Nej. Jag suger :D

Är du flygrädd: Nej.

Hur vig är du: Som ett kylskåp.

Är du musikalisk?: Javars. Håller takten iaf...

Vad dricker du helst när du är törstig: Mineralvatten. Fast vi har så bra vatten i kranarna - men vad gör det när det inte smakar bra?

Vilken är din favoritglass: Hmmm.. Har nog ingen sån. En som inte är gräddglass.

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas att döden är definitiv.

Tycker du om sushi: Ja <3

Vad äter du helst när du ser på film: Hånglar helst. Men måste jag äta nåt så choklad.

Har du tandläkarskräck: Nej?

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Någon blandning.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jepp.

Biter du på naglarna: Nej...

Röker du: Ibland när jag är full.

Hur ofta tränar/motionerar du: 2 gånger i veckan c:a. 
Senaste låt du hörde: Lyssnar på Light The Match med Mirah atm faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Ashi

Tycker du om någon just nu: Nej, jag hatar alla :D



Mig tycker du ju alltid om!! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback