Bakfyllan från helvetet

Idag lider jag stora men av gårdagens festligheter, vi snackar bakfylla av starkaste rang. I morse när jag slog upp mina blå ville jag helst att någon skulle komma och skjuta mig eller så. Och appropå de blå hade jag även lyckats glömma linserna i när jag kom hem någon gång vid 3 i natt, och slajmlinser är fan inte lätt att få ur alltså. Men ja, inte så mycket aktivitet på mig idag alltså. Det var ju smart planerat att bli såhär handlingsförlamad (sjukt stor bedrift att ens sitta upp känns det som) dagen innan ett seminarium, som jag inte förberett mig nämnvärt inför innan. Jaja, jag får väl göra förmiddagen lång i morgon istället.. 

Har upptäckt att
nattens mess är ett ypperligt tidsfördriv vid bakfylla. Enkel komik som bara kräver några musklick då och då passar finfint. Själv lyckades jag faktiskt hålla mig borta från mobilen igår, men med tanke på att jag fått ett "Vad hände? Är han ens snygg?" får jag väl vara glad att jag inte längre hade sällskap när jag vaknade i morse..
Nu ska jag släpa mig till hemköp för att införskaffa chips och hallonsoda. Jag tror det kan vara en bra medicin nämligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback