Torsdag

Den personliga krisen fortsätter, och det har ältats lite väl mycket idag. Pluggats har det desto mindre, men det känns inte som att det gör något. Jag känner mig i princip som jurist redan, så JÖK-tentan i morgon går nog bra. Jag har till och med beställt väckning "hemifrån" så att jag slipper repris från min förra tenta.. Inte fördelaktigt att vakna tio minuter efter tentatidens start, och sen behöva springa till andra intagningen med tom mage och sömn i hela kroppen. Men stjärna som man är lyckades man kirra VG ändå ;) Jaja, det är historia nu och i morgon kommer det gå lika lysande! Sen ska jag supa och Sen kanske jag har tid att hantera den personliga krisen på ett mer värdigt sätt...
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback