Rubrikjävel

Nu (eller ja, för några dagar sen) har även jag blivit en civilicerad människa och sett Avatar. Jäpp, jag gick i den fällan. Och det var fantastiskt! Det känns ju nästan lite syndigt att "tycka som alla andra", men vafan det kanske är ett bra sätt att motverka att bli som min far att för en gångs skull stämma in i Allmänhetens kör? Bra var det i alla fall och jag vette fan om jag Pallat se den 3D, med tanke på hur mycket intryck den gav mig i...2D. Jag var helt betagen och på cykelvägen hem var jag redo att när som helst möta gigantiska panterliknande djur med huggtänder, eller ödlor med propeller. Det gjorde jag tack och lov inte, och efter ett tag släppte även fantasierna om dem..

Vårterminen har redan smygstartat (den börjar egentligen på måndag..) och jag har börjat peppa inför att läsa till 200% hela vägen till Juni. Tror det kommer gå galant! Och festandet verkar det inte heller bli någon brist på under våren, tror varenda helg till mitten eller slutet av februari är fullbokat. That's nice! I Mars får jag dessutom förhoppningsvis inviga mina fina Uppsalavänner i Kravallernas ljuva värld. Ännu mer nice! :D

Och nu.. tog det stopp.

Puss hej från mej, haha.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va duktigt av dig att läsa 200% :) effektivt dedär ;)Kul att du verkar så jävla lycklig därborta! :D härligt med glada sarkastiska sara haha ;D kramar

2010-01-24 @ 18:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback