Very good, gummisnodd!

Jag mår så himla bra nu för tiden. Jag är glad i princip hela tiden (jag vet inte om jag ska skylla på tränings-endorfinerna eller inte, men det spelar väl egentligen inte så stor roll?) och är tacksam för än det ena, än det andra. Det är underbart! I morgon är det ett år sedan jag flyttade hem ifrån, och det känns nästan som ett helt liv sen. Redan efter några månader på Hallstensgatan märkte jag skillnad, men gud vad underbart att äntligen känna sig som en fin människa. Som någon som kan saker, som berör människor och som betyder något. Haha, jag blir nästan rörd. Den här veckan har jag också kommit fram till en hel rad med viktiga beslut. Jag har fått insikter som legat och pyrt inom mig rätt länge, men nu äntligen förlösts. Jag har skickat viktiga mail både hit och dit och ser med enorm nyfikenhet på framtiden. Life is good! Life is very good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback