Hujedamig

Jag älskar när man ska hinna plugga (och helst lära sig det man pluggar på), handla flyttlådor, packa flyttlådor, packa hemväska, packa luffväska, planera luffresa, löneförhandla, sälja kapitalförsäkringar, leta bostad, få studievägledning, tvätta, äta frukost och bajsa. Allt detta på dygnets alldeles för få timmar på den alldeles för korta vecka+ jag har kvar till sommarlovet. Hujedamig!

Tur då att man har en syster som älskar att ha en syster som älskar Zelda, som hon också älskar.

Och en Hanna-panna som jag längtar efter att få krama igen i Juli :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

åh jag vill krama dig också (om det är jag-hanna som du menar <3) :D jag har planerat att bjuda dig, sofia å daniela på middag ngn gång i juli, dricka lite vin å kanske gå ut.. aja mycket sånt vill ja hinna med iaf, innan alla försvinner igen ;) :P kram!

2010-06-03 @ 11:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback