Tjat å gnat

Jaja, det var ett jävla tjat på gumman idag. Det formligen sprutar inlägg ur mig. Kan hända för att jag egentligen borde plugga och alla sjutusen saker till. Då slår det liksom över åt andra hållet och jag gör ingenting istället, mycket produktivt. Har dock lyckats packa lite, och pluggat ännu lite till så jag får vara nöjd. Verkar dessutom som om min teori om att det räcker att läsa powerpointpresentationerna i den här kursen för att lära sig den. I alla fall om man läser förra terminens frågor. Mycket uppskattat då The globalization of world politics inte är någon höjdarbok i min mening. En annan sak som kom väldigt uppskattat idag var le mens. Haha, jag vet egentligen inte varför det är så svårt att säga mens utan att skoja eller diffusa till det på nåt vis. What's the deal liksom? Är det någon kvarleva från någon (säkert religiös) idé om att mens är smutsigt eller syndig eller nåt annat hittepå? Eller är vi människor bara lite sjuka i huvudet ibland? Nåja, det var sjukt uppskattat att den kom just nu i alla fall. För första gången i min snart 10 åriga menshistoria kom den precis i rättan tid. Nu hinner den nämligen ta slut lagom till luffen börjar och sen borde jag inte behöva bekymra mig på hela resan. I alla fall inte för den utrinnande biten av menscykeln... Haha, nä nu spårar det. Ska ta min mens och gå och lägga mig istället. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback