Om våren. Igen.

"Man ska bli så jävla kåt så att man vill gråta. Det ska bränna bakom ögonen men samtidigt kan man inte sluta le. Man blir kär och man vill slå ihjäl någon. Man vill vara med. Man tror att man är värd något. Man ska tro att allt är möjligt nu. ALLT ÄR MÖJLIGT NU!"

Texten ovan är en del av beskrivningen av ÖFA-kollektivets nya show "I ass jazz". Jag slår vad om att den kommer vara lika briljant som allt annat brudarna i kollektivet satt tänderna i, men det var inte därför jag skriver om det. Först trodde jag nämligen att det var en beskrivning av våren. Och vårkär som jag är kunde jag inte motstå frestelsen att sprida orden vidare. Nu ska jag sy vidare på min mormors fasters gamla klänning. Det ska bli en vårklänning är det tänkt :) Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback