Piss och skit

Hello, hello, fröken Less is speaking
Idag har jag mest bara varit less, omotiverad, sur, gnällig och världens sämsta gruppkamrat. Ingenting har blivit som jag tänkt det, allra minst mitt beteende. Jag har haft olustkänslor över allt och ingenting, och inte ens en chokladboll kunde pigga upp. Efter hemkomsten från skolan har det dessutom flutit runt alldeles för många destruktiva tankar för att det ska vara riktigt sunt. Blä. Jag orkar inte ens skriva det här gnällinlägget mer. Piss och skit.

Kommentarer
Postat av: Hanna

när en chokladboll inte piggar upp är det mörkt, när jag har såna dagar brukar jag nästan sky folk för jag vill inte bete mig som ett arsel typ. vet fan inte varför man blir så heller, andra går genom livet på rosor typ, haha sjukt irriterande!

2010-05-29 @ 23:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback