Ett litet ljus..

Jag hatar den här berg- och dalbanan som det innebär att närma sig tentan.
Ena stunden är jag bäst i hela världen, förstår precis allt och kommer naila hela tentan.
Nästa sekund fattar jag ingenting av varken socialpolitik, etiska aspekter eller det sociala arbetets rottrådar.
Jag reser mellan hopp och förtvivlan skulle man kunna säga det.
Förutom tentavecka är jag även inne i en period av analyser nu.
Jag tänker mycket på mig själv,
vilka relationer jag har och har haft till vänner, familj och kärlekar.
Tyvärr är det rätt många jobbiga tankar, som kräver kraft och energi.
Jag är helt slut efter en hel dags tankeverksamhet.

Och som om inte det vore nog måste jag fokusera på att vara tillräckligt rolig, spännande, smart, oproblematisk, speciell och känslostimulerande för att hålla kvar intresset hos någon. Påfrestande indeed. Men trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback