Om namn att smeka varandra med

Kom precis på att det ju är helt fantastiskt att jag hittat någon som vill vara med mig trots att jag sa att jag skulle kalla honom för spädgrisen bland det första jag gjorde. Efter stora protester övergick jag ett kort tag till gullerumpan vilket var ungefär lika populärt. Nu blir det mest Frugan. Ett kärleksfullt Frugan ska väl tilläggas. Tydligen tolkas det som ett lite mer neutralt uttryck eftersom jag ännu inte hört några klagomål. Annars har han väl helt enkelt gett upp ;P

Själv är jag tydligen Lammköttet. I ärlighetens namn kliar det väl lite i värdighetsnerven, men om man jämför med att jag i andra relationer blivit kallad både Knulldockan och Tidsfördrivet (vem fan kallar en 14-åring för det?!!) är det ju rena kärleksförklaringen. Speciellt som det är på en ytterst skämtsam nivå, till skillnad från mina forna förtryckar-erfarenheter...
Frugan & Lammköttet känns väl förövrigt som namnet på nån tacky porrfilm från det ljuva 70-talet? Precis bredvid Fädbodjäntan i filmhyllan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback