Sånt en inte vill höra...

som brukligt är när en har något kroppsligt symtom som inte är som det ska ringde jag tidigare ikväll för att höra med min mor om vad hon tänkte om saken. undrar om jag någonsin kommer sluta med det obligatoriska mamma-samtalet föresten. för mig är hon fortfarande allsmäktig (nåja) och kan allt om allt. eller åtminstone verkar hon kunna allt om allt. 

I alla fall. Samtalet idag handlade om att jag sedan en tid tillbaka (vem håller reda på hur länge man har känt en eller annan sak?) har kännt mig ofantligt trött. Klockan 14 (ibland så tidigt som 12, vissa dagar så sent som 16) går liksom luften ur mig totalt. jag orkar ingenting. energin är spårlöst försvunnen. och vad hade min kloka mor att säga om detta?

"Ja precis så var det för mig när jag var gravid. Jag kunde somna när jag satt på toaletten, eller gick en promenad"

tror hon måste öva i det där att ge folk de svar de vill ha  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback