Nämen

Oj jäklar, här var det tomt på liv hörni! Nästan så att man skulle kunna dödsförklara bloggen, men det är något som tar emot med det. Jag råkade uppmärksamma att den fyller 5 år (herregud! har jag 5 år av mitt liv offentligt tillgängligt på nätet?!), och det känns lite som ett helgerån att ta död på något så "gammalt". Samtidigt som det känns läskigt att ha halva min tonårstid utfläkt här på nätet... Nåja, vi får väl se.

Just i höst har jag nog inte så mycket tid till övers i alla fall. Prestationsprinsessan i mig har övertalat mig själv om att 175% är en lagom nivå att plugga på. Så i jul ska jag ha håvat in 52,5 hp istället för de 30 hp som en normal termin innehåller. Och ja, vill en lära sig något bör en väl läsa det som krävs i kursen.. Så näsan i boken är det som gäller i höst! 

Som om inte alla dessa hp vore nog går jag även, på eget bevåg eftersom det inte ingår i socionomprogramet, just nu i terapi, vilken precis har kommit fram till en väldigt frustrerande period. Det tar mycket tankekraft och på den senare tiden har jag sovit rätt dåligt på grund av all tankeverksamhet. Men min förhoppning är att denna tunga period kommer vara värt det i längden. Om en luftar sina sår så läker de kanske bättre..

Nåja. Det var en liten uppdatering på läget, och ett försök till livräddning på denna eminenta stiganmönstrade blogg.
Vi får se vad som blir av den i framtiden. Kram och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback